BaofengPortofoons.nl geeft veel om service en garantie.
Als u wilt weten of uw schade of probleem binnen de garantie valt,
neem dan vooral en gerust contact met ons op.
Het is wel van belang dat u de seal van de Baofeng doos bewaard.
Wat houden de garantie en fabrieksgarantie in op BaofengPortofoons.nl?
Wanneer een koop tot stand komt en een product word aangekocht hebben beide partijen, zowel de verkoper als de gebruiker, plichten en verantwoordelijkheden omtrent deze overeenkomst.
Op onze producten geld een garantietermijn van één jaar zowel voor bedrijven als voor consumenten.
Dit betekent niet dat het product zonder duidelijke garantievoorwaarden binnen deze termijn kosteloos gerepareerd of vervangen zal worden door BaofengPortofoons.nl.
Door het product te kopen gaat de gebruiker hiermee akkoord en geeft hij aan dat hij hiervan op de hoogte is.
De fabrikant is enkel verantwoordelijk voor schade aan het product dat terug te leiden is naar een fabricage fout.
De gebruiker van het product is verantwoordelijk voor schade die veroorzaakt is door: ondeskundig gebruik, slecht onderhoud, val-, water-, stofschade, verkeerde toepassing en normale gebruikers slijtage.
BaofengPortofoons.nl is verantwoordelijk voor het kosteloos repareren van een product, als dit product binnen de garantieperiode een defect vertoont als gevolg van product- en/of materiaalfout.
Naar eigen keuze kan het ter reparatie aangeboden product ook worden vervangen door een identiek product.
In overleg kan in sommige gevallen worden besloten een apparaat te vervangen door een ander model/type, altijd met uw instemming.
De kosten van terugzending van ons adres tot uw adres zijn voor BaofengPortofoons.nl, mits de garantieaanspraak wordt erkend. Er worden nóóit kosten gemaakt zonder overleg.
Vaststelling oneigenlijk gebruik
Bij vaststelling van oneigenlijk gebruik (verkeerd gebruik) vervalt de wettelijke garantie.
Om een duidelijker beeld te schetsen van oneigenlijk gebruik, geven wij u een aantal voorbeelden:
Een defect aan het product door verkeerd gebruik.
Defecten door verkeerd of geen onderhoud.
Waterschade bij niet-waterdichte apparaten.
Gemodificeerde apparaten ten aanzien van de software of anderzins.
Overmacht
Schade aan een product kan ook ontstaan door overmacht.
Overmacht zijn externe, extreme omstandigheden zoals o.a. blikseminslag, wateroverlast, vallen, brand, vorst, hoge temperaturen, storm etc.
Een product met schade door overmacht kan BaofengPortofoons.nl vaak helaas niet behandelen als een garantie aanvraag.
Neem in zo’n geval alstublieft toch even contact met ons op, want vaak zijn er wel mogelijkheden.
Aanvullend wordt het erg op prijs gesteld als u bij problemen waarvan u niet zeker bent of het onder enige garantie valt, toch even contact met ons opneemt.
Vaak zijn er wel mogelijkheden en kan BaofengPortofoons.nl u evengoed een mooie oplossing bieden.
Om een defect product te beoordelen is het vaak nodig dat we het retour ontvangen.
Soms is het mogelijk het digitaal te beoordelen.
Neem alstublieft contact met ons op om te kijken wat in uw situatie mogelijk is.
Klik hier om ons een e-mail te sturen.