Het contactformulier is helaas even niet beschikbaar.
Wanneer het gereed is vind u het weer op deze pagina.
De veelgestelde vragen leest u hieronder.
Voel u in de tussentijd vooral vrij om een e-mail of WhatsApp bericht te sturen.
Wij reageren binnen de volgende tijden (en soms ook daarbuiten):
Dinsdag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur *
Zaterdag van 10:00 tot 13:00 uur *
* Wegens renovatie zijn we tot 8 april en tussen 4 en 14 juni telefonisch beperkt bereikbaar.
Onze excuses voor eventueel ongemak.
Veelgestelde Vragen
Contact wordt natuurlijk zeer op prijs gesteld.
Maar om het misschien tòch gemakkelijker en sneller te maken vind u hieronder wat veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen? Geen probleem!
Dan kunt u een WhatsApp bericht of een email sturen en u ontvangt zo snel mogelijk een reactie.
Telefonisch zijn we bereikbaar op nummer 085 333 2860. *
(Momenteel zijn we overgestapt op een ander telefoonsysteem. Dit geeft soms helaas nog wat problemen wat betreft bereikbaarheid. We zijn ons hiervan bewust en werken hard aan een oplossing.)
Als telefonisch contact niet lukt maar wel wenselijk is, stuur dan vooral een bericht en we bellen u terug.*
Is dit een dropshipping website of niet?
De producten aangeboden op BaofengPortofoons.nl worden geleverd uit eigen voorraad.
Dit is dus geen dropship website met onduidelijke en kostbare retourzendingen en dergelijke.
Retour en garantie loopt dan ook gemakkelijk via BaofengPortofoons.nl.
Wel kan het natuurlijk voor komen dat een besteld product even niet voorradig is.
Zodra het product weer voorradig is zal uw zending worden aangemeld en ontvangt u de tracking gegevens.
Zijn alle producten op deze website nieuw?
Jazeker. Alle producten op deze website zijn nieuw en allemaal gecontroleerd.
De Baofeng apparaten worden geleverd in een gesealde doos met alle standaard toebehoren zoals een antenne, riemclip, lader etc.
Daarnaast zijn de accessoires op deze website ook volledig nieuw.
Zijn alle producten op deze website origineel?
Jazeker.
Sterker nog, dat is een harde voorwaarde voor al onze producten.
Alles op deze website is 100% authentiek.
Heb ik een zendvergunning nodig voor de portofoons op deze website?
Het korte antwoord is ja, voor de meeste Baofeng portofoons en walkie talkies op deze website is een zendvergunning vereist om ermee te mogen zenden.
Dit is zo bij portofoons en walkie talkies met een zendvermogen >0.5W en/of met een afneembare antenne.
U mag ze wel in uw bezit hebben zonder vergunning, mits ze niet gebruiksklaar voor handen zijn.
Om de ruime interpretatie van “gebruiksklaar voor handen” gemakkelijker te maken, worden alle apparaten van BaofengPortofoons.nl standaard geseald geleverd.
Hoe snel worden de producten geleverd in geval van verzending?
Voorradige bestellingen binnen Nederland die op werkdagen zijn afgerond voor 18u30 en op zaterdag voor 11u, worden doorgaans de volgende bezorgdag (ma t/m za) ter aflevering aangeboden.
Bestellingen naar België worden standaard via DHL verzonden en doorgaans binnen 2 dagen ter aflevering aangeboden.
Het kan gebeuren dat er tijdelijk afwijkende standaard levertijden gelden; dit kunt u dan terugvinden in de tekst (onderaan) op elke pagina op deze website en onder dit bericht.
Momenteel kan er in sommige gevallen helaas een vertraging (zijn) ontstaan.
Dit bericht verdwijnt wanneer alles volledig is ingelopen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Na verwerking van een bestelling wordt een zending aangemeld en ontvangt u de tracking gegevens per email.
Heeft u die niet gekregen?
Geen probleem! Neem dan gerust contact op via support@baofengportofoons.nl, 085 333 2860 of via het contactformulier op de website.
U krijgt de tracking gegevens dan natuurlijk zo snel mogelijk alsnog.
Wat moet ik doen als ik geen bestelling heb ontvangen maar in de tracking gegevens staat van wel?
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, terwijl in de tracking gegevens staat dat het is afgeleverd, neem dan vooral contact op via support@baofengportofoons.nl, 085 333 2860 of via het contactformulier.
Er zal contact worden gezocht met de vervoerder en eventueel een onderzoek worden opgestart.
U ontvangt altijd terugkoppeling zodra er nieuws is.
Via welke vervoerder worden bestellingen verzonden?
Bestellingen geplaatst op deze website worden binnen Nederland standaard verzonden via PostNL.
Naar België wordt standaard gebruikgemaakt van DHL.
Naar Duitsland wordt standaard gebruik gemaakt van DPD.
Wilt u een specifieke vervoerder?
Geen probleem! Neem dan even contact op via support@baofengportofoons.nl of via het contactformulier op deze website.
U ontvangt zo snel mogelijk een reactie.
Soms kan vanwege de bezorgsnelheid van een zending, worden afgeweken van vervoerder.
Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?
BaofengPortofoons.nl biedt vele betaalmethoden waaronder iDeal, iDeal-in-3, creditcard, bankoverschrijving en PayPal.
Daarnaast kunnen particuliere klanten achteraf betalen via Klarna of Riverty.
Zakelijke klanten kunnen achteraf betalen via Billie.
Bij afhalen kunt u ook contant, per pin of met creditcard betalen.
Kan ik mijn bestelling contant betalen?
Als u er voor kiest om uw bestelling op afspraak te komen afhalen, dan kunt u zeker ook contant of per pin betalen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling wilt annuleren dan is het belangrijk dat u zo spoedig mogelijk contact opneemt via 085 333 2860 of via support@baofengportofoons.nl.
Bestellingen die in het systeem zijn verwerkt kunnen niet worden geannuleerd.
Deze kunt u retourneren nadat u de zending heeft ontvangen.
Als de producten in nieuwstaat verkeren dan krijgt u het aankoopbedrag retour via de oorspronkelijk gekozen betaalmethode.
De retourkosten bedragen 7,00.
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Jazeker, achteraf betalen bieden wij voor consumenten aan via Klarna en Riverty.
Zakelijke klanten kunnen voor achteraf betalen gebruik maken van Billie.
BaofengPortofoons.nl heeft geen invloed op het acceptatieproces van deze aanbieders.
Achteraf betalen betaalmethoden op deze website worden verwerkt door betaalpartner Mollie.
Zakelijke klanten kunnen ook contact met ons opnemen om te bekijken of er wellicht aanvullende of aangepaste mogelijkheden zijn.
* Wegens renovatie zijn we tot 8 april en tussen 4 en 14 juni telefonisch beperkt bereikbaar.
Onze excuses voor eventueel ongemak.